RESERVES

Federació Catalana de Tennis

Les novetats al Club

II Torneig social de dobles +80 / +110

Reactivem el II Torneig social de dobles categories +80 i +110, podeu fer les vostres inscripcions fins el 31 de març, per telèfon al 620 059 499 o enviant un e-mail a recepcio@clubtennismataro.cat

Preu de les inscripcions:

15 € socis i abonats.
20 € invitats.

Obertura dels vestidors dilluns 8 de març.

Benvolguts socis/es i abonats/ des,

D'acord amb les últimes mesures aprovades pel PROCICAT, us comuniquem que a partir del proper dilluns dia 8 de març es podran utilitzar els vestidors i les dutxes.

En relació a les competicions s'ha anunciat que es permetrà la represa de totes les competicions federades on participin majors de 16 anys.

Finalment recordar-vos que en el cas de les competicions esportives autoritzades, cal seguir sempre el protocol que està publicat a la web de federació catalana de tennis i que totes elles s'han de disputar sense l'assistència de públic.

Cordialment,

LA JUNTA

CLUB DE  TENNIS  MATARÓ

Horaris de tancament de les instal·lacions festes de Nadal club tennis Mataró

Benvolguts socis/es i abonats/des,

A causa de les noves mesures adoptades pel PROCICAT que afecten el Bar del Tennis, ens veiem obligats a fer algunes modificacions en els horaris de tancament de les instal·lacions durant el període de corresponent a les festes de Nadal.

LA JUNTA
CLUB TENNIS MATARÓ